וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק באוויר: קוריאן אייר חוזרת לטוס לישראל

27.8.2014 / 12:09

חברת התעופה הדרום-קוריאנית, שרק אתמול ביטלה את טיסותיה לארץ עד סוף אוקטובר, שינתה את החלטתה ותשוב להפעיל טיסות לתל אביב כבר מספטמבר הקרוב, לאור הפסקת האש בין ישראל לחמאס

מטוס של חברת קוריאן אייר. ShutterStock
החליטה שעכשיו מספיק בטוח לבוא. קוריאן אייר/ShutterStock

פרסום ראשון: חברת התעופה הקוריאנית, קוריאן אייר תשוב להפעיל טיסות ישירות בקו סיאול-תל אביב ב-13 בספטמבר. כך הודיעה נציגתה בישראל חברת 'טורבו תיירות ותעופה'.

קוריאן אייר, שהפסיקה לטוס לישראל ביולי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, הודיעה רק אתמול בערב (ג') כי בכוונתה לדחות את חזרתה ל-25 באוקטובר בשל הסכנה הביטחונית הנשקפת לנוסעיה, כל עוד נמשכת האש בין חמאס לישראל.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
ריינאייר תטוס לארץ כחברת לואו-קוסט ישראלית
חברת נסיעות ישראלית: "ערסים, אל תטוסו איתנו"
טורקיש איירליינס מאבדת מזוודות לנוסעים ישראלים


לפני זמן קצר שיגרה החברה הודעה לסוכני הנסיעות, שבה נקבע תאריך חזרה חדש לאור הסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס וחזרה על הבטחתה למצוא עבור נוסעיה המחזיקים כרטיסי טיסה, טיסות אלטרנטיביות או החזר כספי. "על מנת שנוכל לתת את השירות הטוב ביותר אנו מבקשים שלא להתקשר למשרדנו", נכתב בהודעה ששיגרה טורבו לסוכני הנסיעות, "נטפל בכל הנוסעים המכורטסים".

בתוך כך, החליטה איזי-ג'ט הבריטית לדחות את תוכניותיה להפעלת קו תעופה ישיר בין המבורג לתל אביב החל ממארס 2015. חברת הלואו-קוסט הבריטית נימקה, כי מדובר בסיבות מסחריות וביקושים נמוכים בשל מבצע 'צוק איתן'.

מהחברה נמסר: "איזי ג'ט מרכזת את מאמציה בתחזוקה ופיתוח יעדים שהוכיחו עצמם פופולאריים בקרב הנוסעים. החברה מבצעת בכל עת הערכות מצב שבהתאם להן ייקבע מתי יחל השירות. שירות הלקוחות של החברה ייצור קשר עם כלל הנוסעים שהזמינו כרטיסים בקו המבורג - תל אביב ויציע להם ההחזר מלא של כספם או אפשרות להמיר את טיסתם לקו אחר לפי תקנת EU 261. איזי ג'ט מתנצלת על כל אי נוחות שנגרמה כתוצאה מהחלטה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully