וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאן אייר מבטלת זמנית את טיסותיה לישראל

26.8.2014 / 17:51

חברת התעופה, שהיתה הראשונה להפסיק את טיסותיה לארץ בעקבות "צוק איתן", הודיעה שלא תחדש את טיסותיה עד סוף אוקטובר. לטענת החברה, הביטול כתוצאה מ"כישלון השיחות והמשך חילופי האש"

מטוס של חברת קוריאן אייר. ShutterStock
עד אוקטובר לא תראו אותה כאן. קוריאן אייר/ShutterStock

חברת התעופה הקוריאנית, קוריאן-אייר, הודיעה על ביטול טיסותיה בקו סיאול-תל אביב עד 25 באוקטובר. קוריאן-אייר, שהיתה חברת התעופה הראשונה שהפסיקה את הטיסות לארץ לאחר נפילת הרקטה במבנה מגורים ביהוד ב-22 ביולי השנה, דחתה מספר פעמים מאז את חידוש הטיסות.

בהודעה שהעבירה (ג') נציגות החברה הקוריאנית, שהפעילה שלוש טיסות שבועיות בקו לתל אביב, נמסר כי הנימוק להחלטה הוא המשכו של מבצע 'צוק איתן' ומטח הרקטות לעבר ישראל.

"בשל המשך 'צוק איתן' וסכנותיו לנוסעי קוריאן אייר הוחלט על ביטול זמני של הטיסות. קוריאן אייר עקבה אחרי המבצע מתחילתו וביטלה בכל פעם את טיסותיה שבועיים מראש, בציפייה כי המו"מ בין ישראל לחמאס יוביל להפסקת אש קבועה. לאור כישלון השיחות והמשך חילופי האש הוחלט על ביטול זמני".

עוד נכתב, כי נוסעים שמחזיקים בידם כרטיסי טיסה יועברו לטיסות אלטרנטיביות, או יקבלו החזר כספי מלא ללא דמי ביטול.

קוריאן אייר החלה לטוס לישראל בשנת 2009 בתדירות של שלוש טיסות שבועיות ומיצבה עצמה כחברת התעופה היחידה שטסה ישירות מישראל למזרח הרחוק. מאז הפסיקה לטוס בחודש שעבר, התפרסמו דיווחים כי חברת התעופה ניצלה את המצב הביטחוני כדי לבטל כליל את הקו מסיבות כלכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully