וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר תטוס לארץ כחברת לואו-קוסט ישראלית

25.8.2014 / 10:00

חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, שעל כוונתה להפעיל טיסות לישראל פורסם לראשונה בוואלה!, עומדת לפעול כחברה תעופה ישראלית במודל לואו-קוסט ומתכננת להפוך את ישראל לאחד הבסיסים הגדולים של החברה באירופה

מטוס חברת ריינאייר. AP
תפעל כחברה ישראלית? חברת הלואו-קוסט ריינאייר/AP

חברת ריינאייר האירית, שנחשבת לחברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, שעל רצונה להפעיל טיסות מיעדיה באירופה לישראל פורסם בוואלה! לראשונה, מצאה כנראה פיתרון שימנע ממנה את עלויות התפעול הגבוהות, שנדרשו ממטוסיה בנתב"ג ואילת, ומנעו ממנה לטוס לכאן עד כה.

משרדי התיירות והתחבורה הישראליים, שחיזרו לא מעט אחרי החברה, שמעו את נציגיה מתחייבים להביא לישראל 100 אלף תיירים בשנה, אם רק יוזילו לה את אגרות הנחיתה. אלא שכעת מתברר, שריינאייר מצאה פתרון יצירתי להגיע לישראל - יעד שנחשב עבורה שוק פוטנציאלי בעדיפות גבוהה: לפעול כחברה תעופה ישראלית במודל לואו-קוסט. כך לפחות טוען מנכ"ל החברה, מייקל א'ולירי, בראיון שנתן לעיתון "אינדיפנדנט" הבריטי.


עוד על לואו-קוסט בוואלה! תיירות:
UP ממריאה: מה תקבלו בלואוקוסט של אל על?
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?


לדבריו, השאיפות של ריינאייר לא מסתכמות רק בהפעלת טיסות לישראל, אלא בהקמת מוביל נקוב ישראלי שיפעיל טיסות ליעדים מובילים ברוסיה ומרכז אירופה. "למרות המתח הפוליטי באזור, יש לנו תוכניות עבור השוק הישראלי. דיברנו עם הרשויות בישראל וגילינו שיש קושי לטוס לאירופה ללא תעודת מפעיל ישראלי. אפשר לטפל בזה, אך נדמה שהבעיה שלנו היא שיש רצון גדול להגן על אל על מתחרות חריפה", אמר א'ולירי.

הוא הוסיף שאם בכל זאת יצלח המהלך, ישראל צפויה להפוך לאחד הבסיסים הגדולים של ריינאייר באירופה. ללא קשר לישראל, נפגשו בימים האחרונים ראשי החברה האירית עם סייפרוס איירווייז במטרה לרכוש את גרעין השליטה בחברת התעופה מממשלת קפריסין. ריינאייר היא חברת התעופה הגדולה בקפריסין עם בסיסים בפאפוס ולרנקה, ולדעת רבים הגדלת הפעילות באי הובילה לקריסה של סייפרוס איירווייז.

במשרד התחבורה אישרו כי נציגי ריינאייר אכן קיימו פגישות בישראל, אך לא ידוע כרגע על בקשה לקבל רישיון להפעלת חברת תעופה ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully