וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתארגנים מחדש לחגים: הצעות לחופשה משפחתית בחו"ל

20.8.2014 / 14:35

ענף התיירות שספג מכה עקב "צוק איתן" ביולי-אוגוסט, מקווה להתאושש בחגי תשרי, כשסוכנויות הנסיעות מתמקדות גם בטיולים מאורגנים לקראת חופשת סוכות הארוכה. אז אילו דילים משפחתיים מחכים לכם? בדקנו

הורים וילדיהם עם משקפות ושנורקלים בים. ShutterStock
"יש הזמנות לחגים, אבל אין התנפלות גדולה". משפחה בחופשה/ShutterStock

ענף הטיולים המאורגנים ספג פגיעה משמעותית בחודש האחרון, אך חברות התיירות שומרות על אופטימיות: "קבוצות שהיו כמעט ריקות לאוגוסט מתמלאות עכשיו", אמרו לנו בסוכנויות הנסיעות.

מבצע "צוק איתן" ו-48 השעות שבהן ביטלו חברות התעופה הזרות את טיסותיהן לארץ וממנה, גבו את מחירן גם מהטיולים המאורגנים. "היו לא מעט ביטולים של קבוצות, אבל זה לא היה גורף", אומר מנכ"ל סיטונאית הנסיעות "רימון טיולים", יקי בן מנחם. עידית פדן, מנכ"לית "אופקים נסיעות ותיירות" אומרת שהיות והמלחמה היתה ממש בקיץ, חלק מהאנשים יצאו לחו"ל בסופו של דבר וחלק ניצלו אופציה לדחות את הטיול למועד אחר. "אצלנו בוטלו בעיקר נופשונים בטורקיה", מוסיפה פדן ואילו משה בנישו, מנהל השיווק ב"איילה גיאוגרפית", אומר ש"דווקא יצא מספר מכובד של קבוצות, גם בטיסות של טורקיש איירליינס. היה את היום הבעייתי, ה-24 ביולי, שבו היו ביטולי טיסות - אבל מצאו להם פתרון".


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
לבלות בלי לשלם: אטרקציות בחינם לסוף החופש
הקאמבק של הקיץ: 10 החופים הכי שווים בארץ
משופינג ועד לינה בזול: ישראלים ממליצים בחו"ל


אשר לחג סוכות הקרב, הנחשב לאחד משלושת החגים שבהם הישראלים יוצאים לחופשה בחו"ל בהרכב משפחתי, אומרת פדן שיש הזמנות לחגים, אבל אין התנפלות גדולה. בנישו אומר שהנחת העבודה שלהם היא שהישראלים יחזרו בגדול בחגים וכמה שיותר טיולים ייצאו. "הישראלים הם עם שאוהב לטייל בחו"ל ואחרי שפספסו את חופשת הקיץ ירצו לצאת לחו"ל במהלך סוכות. יש לנו היצע גדול מאד בסוכות. יש הרבה יעדים חלקם חדשים חלקם ותיקים והגדלנו את מספר תאריכי היציאה.

ואילו בן מנחם מסכם שבינתיים סוכות נראה לא טוב. "אנחנו עוד מצפים שיהיה הסדר ובישראל ייזכרו שיש חגים ויזמינו. כולם אופטימיים לקראת החגים - אם יהיה שקט".

האי קורפו ביוון. דורון סרי, אשת טורס,
אחד היעדים החזקים לטיולים מאורגנים. יוון/דורון סרי, אשת טורס

אז אילו טיולים מציעים לכם מארגני התיירות בחגי תשרי? אתר Monitour בדק.

קורסיקה וסרדיניה
מס' לילות: שישה
מתי: 8-14 באוקטובר
מסלול: טיול לאורך חופיה המזרחיים של סרדיניה, כולל סיור בנמל בונפיצ'יו שבקורסיקה, בשמורות טבע, טיול בעיר הולדתו של נפוליאון, שיט לאורך חופי סקנדולה, קורטה, שיט למערת נפטון, טיול ג'יפים באורגוסלו, כפרי דייגים וכנסיות עתיקות.
כמה עולה: 1,575 אירו לאדם בחדר זוגי
חברה: בריזה טיולים

הולנד למשפחות
מס' לילות: שבעה
מתי: 10-17 באוקטובר
מסלול: נחיתה באמסטרדם ומשם לסיור פנורמי בעיר, פארק השעשועים "הפטלינג", כפר הדייגים וולנדם, פארק השעשועים "וואליבי" והעיר האג.
כמה עולה: החל מ-1,479 דולר
החברה: ארקיע

יוון במיטבה
מספר לילות: שבעה
מתי: 5-11 באוקטובר 2014
מסלול: הטיול מתחיל בטיסה לאתונה וממנה בנסיעה ישירה לדלפי, ביקור במקדש אפולו, ביקור במוזיאון והמשך לחבל אבריטניה, עם העיירה ההררית קרפניסי, אגם פלסטירה ואחריו טיול באתר הידוע ביותר ביוון - צוקי מטאורה, המשך לעיירה ההררית מצובו ומשם, ליואנינה - העיר השלישית בגודלה ביוון, המשך לחבל זגוריה ולעיר סלוניקי, לאזור פיליון, לעיר נפליון וחזרה לאתונה.
כמה עולה: 1,499 דולר לאדם
החברה: טיילת טורס

"נסיכים ואגדות" - טיול משפחות בגרמניה
מספר ימים: שבעה
תאריכים: 8-14 באוקטובר 2014
המסלול: נחיתה במינכן וממנה לשטוטגרט לביקור במוזיאון מרצדס-בנץ. המשך לבאדן באדן בירת היער השחור ולעיירת הנופש טיטיזיי שלחוף אגם טיטי, ביקור בפארק השעשועים "אירופה פארק", ובעיר לוצרן, משם לזלצבורג וחזרה לביקור בעיר מינכן.
המחיר לאדם: 1,640 דולר
החברה: רימון

טיול ג'יפים מאורגן לרומניה
מספר ימים: שמונה
תאריכים: 9-16 באוקטובר 2014
מועד נוסף: 9-16 באוקטובר (8 ימים)
מחיר: 1,360 אירו לאדם בחדר זוגי
המסלול: נחיתה בבוקרשט, קבלת ג'יפים ונסיעה לכיוון הרי הקרפטים, מסע אל הפסגות הגבוהות של רכסי הבוצ'ג', העיר סינייה עם ביקור בארמון פלש מהמרתקים בארמונות ימי הביניים, העיר בראן עם טירתו של דרקולה, אזור "מעברי הקרפטים" בין רכסי האלפים הגבוהים, כפרים קטנים על המדרונות ויערות עצי אשוח, עמק נהר אולט והכפרים הסקסוניים. משם לעיר סיגישוארה, קניון הטורדה, העיר קלוז' ויומיים של טיולי ג'יפים באזור אפוסני. גוש הררי בלב רומניה.
החברה: איילה גיאוגרפית

צפון איטליה למשפחות
מספר לילות: שבעה
מתי: 7-14 באוקטובר 2014
מסלול: מסלול הרפתקאות, חוויות ושעשועים לילדים ולמבוגרים הכולל ביקור בוורונה, פארק השעשועים "גארדה לנד", ביקור בוונציה ושיט אל האזור העתיק של העיר בתחבורה ימית, ביקור בגטו היהודי העתיק, ביקור בויצ'נזה ובעיירה סאנו דל גראפה, יום מיוחד בפארק "עולם הקולנוע", טיול בהרי הדולומיטים, ביקור באזור גארדה – בעיירה סרמיונה ובמפלי וארונה הסמוכים.
כמה עולה: החל מ- 1,349 דולר לאדם בחדר משפחתי
חברה: נתור

גיאורגיה
מס' לילות: 8
מתי: 2-9 באוקטובר
מסלול: סיור ערב בבאטומי, ביקור באתרים וארדיזיה, טירת רבאט, שמורת סטאפליה, בית הכנסת באחלציחה, בית הכנסת בטיבליסי, מנזר גלאטי, גורי ומצחטה.
כמה עולה: 1,179 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון
החברה: אשת טורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully