וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפיתרון לנוסעים מסריחים בטיסה

21.8.2014 / 9:03

סקר שנערך וכלל 1,100 נוסעים, מצא שהדבר שהם הכי היו מעדיפים לקבל בטיסה הוא דאודורנט סטיק על-פני כל דבר אחר, ושעל חברות התעופה לספק זאת חינם לנוסעים. האם זה מה שיפתור את הריח הרע בקבינה?

איש שמן צועק. ShutterStock
משהו מצחיק אותך "סמלי קאט"?/ShutterStock

אחד המצבים הכי לא נעימים בדרך לחופשה (או ממנה), היא למצוא את עצמכם יושבים במטוס ליד נוסע, או חס וחלילה שניים, שלא מריחים מי יודע מה.

ועל כן, סקר שנערך בנושא באחרונה, מגלה כי הנוסעים מאמינים שגם לחברות התעופה יש חלק במניעת הצחנה בקבינה וכ-50 אחוזים מהנשאלים סברו כי על חברות התעופה לחלק לנוסעים דאודורנטים ללא תשלום.


עוד על הטיסה שלכם בוואלה! תיירות:
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?
מה הדבר שהכי מפריע לכם בטיסה?
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה


הסקר, שכלל 1,100 נדגמים בוגרים נערך בבריטניה על ידי אתר Cheapflights.co.uk ומצא ש-52 אחוזים מהנוסעים היו מעדיפים דאודורנט סטיק על-פני כל דבר אחר שהיו יכולים לקבל בחינם בטיסה.

נוסעים טיסה. ShutterStock
יותר מחצי מהנוסעים היו רוצים שיחלקו להם דאודורנט בטיסה/ShutterStock

דאודורנט נכלל לעיתים קרובות ב"קיט" (ערכת הנוחות) שמחולק במחלקות היוקרה בטיסה, כמו מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה, אבל רובנו, שמוצאים את עצמנו טסים במחלקת תיירים בדרך כלל, לא כל כך בני מזל.

עם זאת, מסתבר שגם אלו שטסים במחלקות הקדמיות במטוס לא תמיד זוכים לקבל דאודורנט במטוס. בדיקה שכללה סקירה של מוצרי ערכות הנוחות ב-27 חברות תעופה שונות, מצאה כי רק בארבע מתוכן נכלל מנטרל הריחות הפופולרי.

דובר חברת התיירות שביצעה את הסקר אמר ש"לא מעט חברות תעופה עושות מאמים רבים כדי לצפות מראש את צרכי הנוסעים, אולם מתברר שלפעמים אלו דווקא הדברים הקטנים שעושים את הטיסה לנעימה יותר. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה לטוס עם נוסעים מסריחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully