וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת שיכורה סטרה לילדה וביקשה סיגריה ומצנח

2.8.2014 / 10:39

הטיסה מתוניס לסקוטלנד לא היתה פשוטה, כשנוסעת שיכורה סטרה לילדה קטנה במטוס ואז תקפה את צוות המטוס בעזרת הרגל התותבת שלה. ואם זה לא מספיק, ביקשה סיגריה ולעזוב את המטוס בקפיצה עם מצנח

נוסעים טיסה. ShutterStock
היה שמח ופחות מבדח בטיסה. נוסעים במטוס/ShutterStock

טייסי טיסה מהעיר אנפידה שבתוניסיה אל אדינבורו שבסקוטלנד, נאלצו לשנות את מסלול הטיסה ולנחות נחיתת חירום, לאחר שנוסעת שיכורה זרקה את הרגל התותבת שלה על צוות המטוס, וזה עוד כלום.

לאחר שדרישותיה, שייסופק לה "סיגריה ומצנח" נדחו על-ידי צוות הדיילים, לקחה הנוסעת בת ה-48 את רגלה התותבת והשליכה אותה לעברם בהתקף של זעם. הצוות הצליח להרגיע את הנוסעת ,אבל טיסה 297 של חברת התעופה הבריטית תומפסון (Thomson) נאלצה לשנות את נתיבה ולנחות נחיתת חירום בשדה התעופה גטוויק, שליד לונדון.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
הלואוקוסט החדש: טוסו בעמידה ושלמו פחות
בארץ זה היה קורה? טייס הזמין פיצה לכל המטוס
נמצא הפיתרון לשמירת מרווח הרגליים שלכם בטיסה


המשטרה שהוזעקה לשדה התעופה ליוותה את הנוסעת הבעייתית מהמטוס ועצרה אותה בחשד להתנהגות תוקפנית ומאיימת. דובר המשטרה אמר, ש"הנוסעת קיללה ואמרה שהיא הולכת לעשות דברים כאלו ואחרים ולכן הטיסה הוסתה ממסלולה ונחתה".

נוסע שהיה עם הנוסעת השיכורה בטיסה אמר שהיא היתה מחוקה בגלל האלכוהול. "היא צעקה 'אני רוצה סיגריות' ושהיא רוצה מצנח כדי לקפוץ מהמטוס. כמו כן, היא סטרה לילדה קטנה במטוס ואז תקפה את צוות המטוס בעזרת הרגל התותבת שלה. הצוות הצליח לקחת ממנה את הרגל התותבת, אבל היא החלה לבעוט בהם עם הרגל הטובה שלה. זה אולי נשמע מצחיק, אבל זה ממש לא היה משעשע באותו זמן. הנוסעים נאלצו לחכות על מסלול הנחיתה בשדה התעופה כשעה, בעוד המשטרה אספה עדויות. היא היתה ממש שיכורה, היינו די בהלם".

נוסע אחר בשם סמית' אמר, שחלק מהנוסעים היו מאוד עצבנים לאור התקרית במטוס, והוסיף: "נוסעת שהיתה עם השיכורה באותו מלון, סיפרה שהאחרונה בעטה באוטובוס שלקח את התיירים מהמלון לשדה התעופה ואפילו הנהג איים לזרוק אותה החוצה".

הטיסה שהיתה אמורה לנחות באדינבורו בשעה 11 וחצי בלילה, נחתה בסוף רק בשעה 2 וחצי בלילה ביום חמישי השבוע. דובר מטעם חברת התעופה התנצל על הסטת המטוס ממסלולו, שהיה לדברו "המוצא האחרון של הטייסים", והוסיף שלמקרים כאלו יש להתייחס באפס סובלנות, כך לפי מדיניות החברה בנוגע להתנהגות פרועה באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully