וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה

11.6.2014 / 11:31

אלו עם הריח רע מהפה, אלו שלא מפסיקים לדבר, אלו שמורידים גרביים או את המשענת לפני שהתיישבתם ועוד 16 טיפוסי נוסעים שיגרמו לטיסה שלנו להיהפך לסיוט. אנא בדקו שאתם לא אחד מהם

איש שמן צועק. ShutterStock
חופר, שמנמנן ובטח גם לא מריח מי יודע מה. הנוסע שיחרב את הטיסה/ShutterStock

גם ככה טיסה היא חוויה לא נעימה - בנוסף לשעות ההמתנה הארוכות, לתחושה הקלסטרופובית, לחרדות המעיקות ולצפיפות הבלתי נסבלת, וכמובן חוסר ההיגיינה - ישנו גם הזולת, האנשים שמסביבך, שיכולים להרוס עוד יותר את ה"חוויה". אנא, עברו על הרשימה הבאה, וודאו שאתם לא נכללים בה.

עוד על הטיסה שלכם בוואלה! תיירות:
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?
האם תשלמו תוספת ל"טיסה ללא ילדים"?
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה

1. משפחות עם ילדים

נכון, זו לא אשמתם, גם אנחנו היינו פעם ילדים, אבל בעצם כן, זו כן אשמתם. מילא זה שהם לא מצליחים להשתלט על הבכי של התינוק, אבל למה לתת לו לחסום את המעבר? ומתי כבר תוקם מחלקה מיוחדת במטוס לילדים?

2. המסריחים מזיעה

לא ברור, למה אנשים לא מתקלחים לפני הטיסה? מה הבעיה לשים קצת דיאודורנט? ולמה אנחנו מסתכלים בתקווה למעלה, שאולי מסיכות החמצן ישתחררו ונוכל סוף סוף לנשום?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

3. המסריחים מהפה

היי חבר, רוצה מסטיק? בעצם, קח כבר חוט דנטלי, אולי קצת מי פה. למה שלא תלך כבר באותה הזדמנות לשיננית? מה לעשות, ישנם לא מעט אנשים שפיהם לא בדיוק מפיק ריח מרגליות. אז דעו שיש מה לעשות - בהחלט יש.

4. זה שלא מפסיק לדבר עם זה שיושב לידך

תגיד, זה שאני עם אטמי אוזניים, עם עיניים עצומות, נשען לאחור - האם זה רמז לא מספיק בוטה שאני מנסה להירדם? יש לא מעט נוסעים שחושבים שמצאו במטוס את חברם משכבר הימים ומיד מתחילים לחפור לו על חייהם, למרות שזו בכלל פגישתם הראשונה. עשו טובה, תחפרו למישהו אחר.

נוסעים טיסה. ShutterStock
חבר, אתה חופר. לא רק לי, אלא לכל הנוסעים. תרגיע/ShutterStock

5. הנוחרים

מילא זה שמהנחיריים של חלק מהנוסעים בוקעים רעשים של חפירות וקדיחות, אבל איך יכול להיות שנרדמתם כל כך מהר, עוד לפני ההמראה? שעות הטיסה המשונות, כמו גם רעידות קלות ומושב שמשעינים עליו את הראש - עושים את העבודה וגורמים לרבים מאיתנו להירדם, בטח אם הטיסה בשעות לילה. אבל מה עם קצת מודעות למי שלידכם? כנראה שצריך להוציא את אטמי האוזניים.

עוד כתבות בוואלה! תיירות:
דו"ח עולמי: המלונות בישראל מהיקרים בעולם
איך בונים מטוס? ביקור במפעל הגדול בעולם
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל

6. הרחבים

בסדר, זה לא קל להיות שמנמן, לא מנסים ללעוג או להעליב, אבל אולי קצת התחשבות עם משענת היד? בכל זאת, נוסעים רחבים תופסים מקום לא מבוטל בשורה, ופה ושם "פולשים" קצת מעבר לתחום שלהם. לפחות תשאירו לנו משענת אחת...

7. העצבניים

תבינו, אנחנו באותה שורה, הרעידות ברגליים שלכם מנענעות גם את המושבים שלנו. ולא, אנחנו לא בהיסטריה, זה רק כיס אוויר, המטוס לא עומד להתרסק. אנא מכם, אנחנו רק רוצים לישון. יש סיכוי שלא תקיאו?

8. זה עם השקיות בתא העליון

אז הלכת לדיוטי פרי, וקנית משקאות וסיגריות וממתקים, ויש לך לפטופ ויש לך גם מזוודה קטנה - סחתיין עליך. אבל למה להעלות הכל למטוס? איך יכול להיות שכבר 20 דקות רצוף אתה מתעסק עם תא המטען הקטן שזה מעלינו? ולמה זו הפעם העשירית?

9. זה שמיד נשכב לאחור

מותר לך, אנחנו יודעים, בשביל זה המציאו את הכפתור הזה, כדי שתישען לאחור ושיהיה לך נוח. אבל מה איתנו? בחייאת, תן לנו דקה להתיישב פה, להסתדר, לנשום. גם לנו לא קל.

נוסע ישן במהלך טיסה. ShutterStock
אין בעיה שתישן, אבל למה צריך לשמוע את זה?/ShutterStock

10. הבחור עם המכשירים האלקטרוניים

וואלה אחי, יצאת גבר, הם ביקשו לכבות את הסללורי, אבל בכל זאת הצלחת להגניב שיחה אחרונה, שיחקת אותה. עכשיו אתה יכול לכבות קצת את הקרינה הזאת? ומה העניין עם להדליק אותו שוב ממש לפני הנחיתה, כשהמטוס כמעט נוגע בקרקע ולהודיע ראשון למשפחה שלך שאתה בארץ?!

11. הגברת עם כרית הצוואר

הנה היא, מסתובבת לה עם כרית בגודל מזוודה שתופסת חצי מטוס, כדי שחס וחלילה לא תיפגע שנת היופי שלה. פרינססה.

12. הבחור שנאנח

מה אתה אומר, לא נוח לך? רוצה מיטה? אם תשים לב, גם אנחנו יושבים על אותו כיסא קטן וצפוף. זה לא אומר שמותר לך להיאנח ולגנוח ולרטון ולהתנועע בחוסר נוחות. אתה לא לבד פה!

13. המשפחה שפזורה לכל אורך המטוס

באתם מאוחר לצ'ק אין ולא הושיבו אתכם ביחד. אז מה? האם תצליחו להסתדר כמה שעות לבד, או שאתם מתעקשים שכל המטוס יחליף כיסאות כדי שתוכלו לשבת אחד ליד השני? אולי זה עדיף על הצעקות.

14. האיש עם האוכל המסריח

מילא ביסלי בצל, גם צ'יטוס מקסיקניים זה לא משהו, אבל מאיפה הבאת עכשיו את החריימה והסרחת את כל הקבינה עם האוכל המתובל שלך? נכון, האוכל במטוס לא משהו, אבל זה אומר שאנחנו צריכים לסבול את הבישולים של חמותך?

נוסע מדבר במכשיר סלולר טיסה מטוס. ShutterStock
חייב להגניב עוד שיחה לפני המראה? כבה כבר את הסלולר!/ShutterStock

15. האיש עם השלפוחית הרגיזה שיושב ליד החלון

תגיד, אם ידעת שאתה צריך ללכת לשירותים כל שנייה, למה אתה שותה שלושה ליטר בטיסה של שעתיים? ולמה לעזאזל התיישבת ליד החלון? מתי ימציאו קטטר לטיסות...

16. גוזז הציפורניים, רגליים או ידיים

טוב, מה נגיד על זה? כל מילה מיותרת.

17. הזוג החרמן

אנא מכם, "גט א-רום". זה לא נעים (ומצד שני, היינו רוצים להרגיש כמוכם).

18. הניג'ס

כמה פעמים כבר אפשר לקרוא לדיילת? היא עוד תחשוב שזה אני. ולמה מכולם דווקא אתה חייב להדליק את האור לקרוא ספר? זו טיסת לילה, בוא נישן. ולא, אי אפשר עכשיו מיץ עגבניות. למה לא ביקשת קודם, כשחילקו לכולם?

19. הבחור שמוריד גרביים

תבין, גם אם זה לא מסריח, רק לעתים נדירות כף רגל של אדם מבוגר זה לא מפגע אסתטי. אתה לא אחד מהם. אז תחזיר את הגרב, ועדיף גם שתאטום את האסטתיקה שלך עם הנעל.

20. הטייס הקומיקאי

אדוני, כולנו מעריכים את מאמציך, יש לך משרה מכובדת, גורלנו בידיך. אבל אנא, עכשיו, כשהמטוס רועד ואנחנו מוקפים באנשים מכל המינים, זה לא הזמן לבדיחות. תודה.

מכירים טיפוסי נוסעים אחרים שכדאי להיזהר מהם? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully