וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תיעד את הטורנדו מחריב את ביתו באילינוי

כריס לנקסטר היה אמיץ מספיק כדי לצלם את הסופה ההרסנית פוגעת בעירו, אולם לרוע מזלו הטורנדו שינה כיוון והתקדם ישירות אליו. "ראיתי את הבית שלי נעלם ומתעופף באוויר"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

תיעוד מרגעי האימה שגבו את חייהם של שישה בני אדם: כריס לנקסטר, תושב וושינגטון שבאילינוי ארה"ב, הצליח לתפוס בעדשת המצלמה את הטורנדו שפגע בעירו ביום ראשון האחרון. בתוך שניות, בעודו מתעד את הסופה שהחריבה בתים רבים בעיר בת 16 אלף התושבים, הוא נחרד לגלות שהטורנדו עושה דרכו ישירות לביתו.

"צילמתי את הטורנדו זורע הרס בכל השכונה, ואז הבנתי שהוא נע לכיווני", סיפר לנקסטר בראיון לרשת אי-בי-סי האמריקנית. "חשבתי שהוא הולך לפנות, וקלטתי ברגע האחרון שהוא לא". לדבריו, כשהבין שחייו בסכנה הוא החל לרוץ מהמקום בניסיון למצוא מקלט. "ראיתי את הבית שלי נעלם ופשוט מתעופף באוויר", הוסיף.

בזמן שלנקסטר, מהנדס מערכות קול במקצועו, היה עסוק בתיעוד, בני משפחתו – אשתו, שלושת ילדיו וקרובים נוספים - היו ספונים במרתף הבית. "לא ידעתי מה קורה איתם, לא יכולתי לראות או לשמוע דבר. החשמל באזור נפל, וגם שאר התשתיות. זה היה מפחיד", שחזר. "לא יודע איך הצלחתי לפלס את דרכי, אבל הגעתי למדרגות למרתף ופשוט נפלתי על בני והוא משך אותי למקום מבטחים". אחרי שוך הסערה הובהל לנקסטר לבית החולים, ושם טיפלו בפציעות שספג בגופו ובעינו מפגיעת החפצים שהתעופפו באוויר. "כואב לי ואני עדיין קצת בהלם ממה שקרה", סיכם.

לקריאה נוספת:
האם טייפון ”האיאן” הוא ההרסני בהיסטוריה?
”האיש החשמלי”: צפו בדייג הצעיר שניצל ממכת ברק
עיירה שבורה: צפו בהרס שזרע הטורנדו באוקלהומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully