וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשדרג בלי לשלם: 5 טריקים מנצחים לחופשה יוקרתית במלון

לעוף על המלון: אתר הזמנות נופש חושף כמה מהטריקים שבעזרתם תוכלו לקבל יחס מועדף וגם חדר משודרג, כבר בדלפק הקבלה של בית המלון

מלון דיי יוז יוקרתי. ShutterStock
להשתדרג במלון? זה אפשרי בהחלט בעזרת כמה טריקים/ShutterStock

עבור רבים, חופשה בבית מלון טוב אינה עניין של מה בכך, מה שאומר שאם כבר מבלים בו את הזמן, כדאי לנצל את כל היתרונות שהוא עשוי להציע לכם.

זו הסיבה שמומחי אתר הזמנות הלינה Hotels.com סיפקו לאחרונה כמה וכמה טיפים מנצחים בכל הקשור להשגת פינוקים ושדרוגים ללא תשלום נוסף, ובכך גם להפוך את החופשה הבאה שלכם ליוקרתית הרבה יותר.

מגזין Business Insider , המספר על שיטות השדרוג השונות ממליץ כי מעבר להתנהגות נאותה ומנומסת בדלפק הקבלה, בפעם הבאה שאתם מגיעים לבית מלון, כדאי לאמץ את הטקטיקות הבאות.

צ'ק אין מאוחר

אם אתם מבצעים צ'ק אין מאוחר, ישנו סיכוי שכל חדרי הסטנדרט בבית המלון כבר תפוסים. כמובן, זוהי קטגוריית החדרים שרוב המטיילים מזמינים, ואם כולם כבר נלקחו - אולי תזכו בשדרוג לחדר בקטגוריה גבוהה יותר.

אשה מדברת בטלפון חדר מלון. ShutterStock
צ'ק אין מאוחר יכול לסייע בשדרןג החדר שלכם/ShutterStock

עם האצבע על כפתור הלייק

אין זה סוד כי בימים אלו, ביקורת של אורחים במדיה החברתית היא עניין מהותי למדי עבור בתי מלון. לכן, כבר במעמד הצ'ק אין, ספרו לפקיד הקבלה שאתם עוקבים אחר המלון באינסטגרם ורמזו לו שאתם עומדים לתייג אותו ולכתוב עליו ביקורת בכל הזדמנות שתהיה לכם.

יש ארוחת בוקר, ויש ארוחת בוקר

אם חבילת הנופש שהזמנתם אינה כולל ארוחת בוקר, תמיד זכרו לשאול בזמן הצ'ק אין האם יש להם דילים מיוחדים במסעדה או בחדר האוכל שלהם, במיוחד בכל הקשור לארוחת הבוקר. יש סיכוי שבעקבות זאת, תגלו שאתם יכולים לקבל הנחה ממשית על ארוחות, הזמנה להגיע ל-Happy Hours, למבצעי שניים במחיר אחד ועוד.

מלצר מחייך מגיש קפה. ShutterStock
זכרו לשאול בזמן הצ'ק אין אם יש דילים מיוחדים בחדר האוכל במלון/ShutterStock

בקשו מתנות חינם

מתנות החינם ("פריביז") של בתי מלון זכו בשנים האחרונות לשדרוג של ממש. אז תשכחו מסבון רחצה - ואולי תגלו שאתם יכולים לקבל מתנות מפנקות הרבה יותר, כגון ערכות תמרוקים או כלי רחצה, הכוללות קרם גוף, מסכות פנים, מוצרי ביוטי ועוד. פריטים נחשקים נוספים שלהם אתם יכולים לצפות כוללים, בין השאר, אריזות תה אקזוטיות, חטיפים, כפכפי בד, מגזינים משובחים, מכשירי כתיבה וכן שימוש חופשי בוויי-פיי, במטריות או באופניים של המלון.

גלו את "תפריט הכריות"

התפריט שממתין לכם בחדר עשוי לכלול לא רק הצעות לשירות חדרים או לשירותי כביסה. בתי מלון רבים מעוניינים להעניק לאורחיהם את הפינוק שבו הם מורגלים בביתם, ואף מציעים תפריט כריות - שהולך ותופס תאוצה בימים אלו. במיוחד אם אתם סובלים מכאבי צוואר וגב, בררו בדלפק הקבלה באשר להימצאות תפריט מסוג זה, ואולי תגלו מבחר נרחב - מכריות סופר-נוקשות ועד כריות רכות כמרשמלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully