וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפצח את השיטה: כך תקבלו ראשונים את המזוודות שלכם בשדה התעופה

19.11.2017 / 10:02

אין דבר מרגיז יותר מאשר ההמתנה מורטת העצבים מול מסוע המזוודות האיטי בשדה התעופה. אבל מסתבר שיש שני טריקים חכמים שבעזרתם תצליחו לקבל את המזוודה שלכם מיד

Cowa Robot, יוטיוב

בווידאו: צפו במזוודה שעוקבת אחרי הנוסע

כולכם מכירים זאת היטב: אתם מגיעים נלהבים אל יעד החופשה שלכם אחרי טיסה ארוכה ומייגעת, רק כדי לגלות שאתם תקועים במשך שעה ארוכה (לפחות מבחינת התחושה) באזור איסוף המזוודות.

נראה שאין דבר יותר מתסכל מאשר לעמוד מול המסוע האיטי, שפולט מקרבו מזוודה מקרית, אחת לכמה דקות.
למרבה המזל, יש מה לעשות כדי להתגבר על העניין הזה. אתר Vivalifestyleandtravel מציע מספר פעולות שתוכלו לבצע בכדי להמתין פחות למזוודה שלכם. אולי אפילו תצליחו לקבל אותה בין הראשונים.

כמובן, תמיד ישנה האפשרות להזמין כרטיס פריוריטי, שיקנה לכם עדיפות בתורים. אך לא כולנו נוסעים מתמידים ולא כולנו טסים במחלקת העסקים, ולכן יש צורך למצוא אלטרנטיבות אחרות. קבלו שני טיפים מצוינים שיקצרו את זמן ההמתנה שלכם למזוודה עם הנחיתה.

מזוודה מזוודות מסוע שדה תעופה נוסעים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
אין דבר יותר מתסכל מאשר לעמוד מול המסוע האיטי/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

טיפ ראשון: טוב להיות שביר

בקשו מדיילי הקרקע בדלפק הצ'ק-אין להצמיד מדבקת "שביר" (Fragile) למזוודה שלכם. במקרים רבים, מטען מסוג זה מועלה לבטן המטוס רק בסוף תהליך ההטענה (כדי שלא יימחץ בין יתר המזוודות). באופן טבעי, מה שמועלה אחרון - יוצא ראשון. ויש גם בונוס על הדרך: יטפלו במזוודה שלכם בזהירות יתרה.

טיפ שני: אחרונים בדלפק

נסו להיות בין הנוסעים האחרונים שמגיעים לדלפק הצ'ק-אין. הסיבה: בדיוק כמו הסיבה הקודמת. גם וכך, במקרה זה, המטען שלכם ייכנס אחרון וייצא ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully