וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס סיכן את חייו כדי לצלם סלפי בזמן טיסה - או שהוא עובד על כולנו?

9.9.2017 / 23:35

טייס פזיז לקח את עניין הסלפי לגבהים חדשים כשצילם את עצמו נתלה מחוץ לחלון תא הטייס כשהוא באוויר. התמונות הבהילו את עשרות אלפי העוקבים שלו, אבל האם הן בכלל זויפו בפוטושופ?

@pilotganso

עמוד האינסטגרם של הטייס השובב הזה כולל רק 28 תמונות, אבל כל אחת מהן נבחרה בקפידה והביאה לו יותר מ-50 אלף עוקבים עד היום. לאחרונה תמונות הנוף המרהיבות הוחלפו בתמונות שלו עושה סלפי כשהוא תלוי מחלון תא הטייס - בזמן טיסה.

תמונות סלפי של טייס. אינסטגרם, צילום מסך
תמונת סלפי מסוכנת באוויר/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית שמטיילת עירומה בעולם מצאה תגלית מפתיעה בעיירה נטושה

לכתבה המלאה

הטייס, ששמו באינסטגרם פילוטגנסו, שיתף תמונת סלפי שלו בטיסה מעל איי פאלם שבדובאי וכתב: "זה כבר הבית השני שלי #דובאי סלפי". בתמונת סלפי אחרת הוא נראה טס מעל ניו יורק ושוב שולף את ראשו מהחלון לסלפי מהפנט. בתמונה שלישית הוא נעמד כמעט כולו מחוץ לחלון תא הטייס ועושה סלפי מעל הנוף של ריו דה ז'ניירו. מיותר לציין שהטייס לקח סיכון אדיר כשבחר לעשות את הסלפיז האלה. התמונות, מהממות ככל שיהיו, הצליחו להבהיל כמה מהעוקבים שלו. "למה אתה עושה דבר כל כך מסוכן? אתה עלול להפיל את המטוס ולסכן את כל הנוסעים!", כתב אחד ואחר הוסיף: "וואו... זה לא הפחיד אותך?". אחד נוסף פקפק באמינות התמונות: "זה לא יכול להיות אמיתי. לחברה שלך אין מדיניות לגבי דברים מהסוג הזה? זה פשוט נראה מסוכן".

הוא לא היחיד שפקפק באמינות התמונות. לא מעט טענו שמדובר בזיוף, "המטוס עולה צפונה משום מקום והכיוון של הצל לא מתאים לזה של הבתים", כתב אחד בתגובה. ובכן, הוא צודק. שלושת התמונות, כולל אחת נוספת שלו משתמש במוט סלפי, מזויפות והוא עצמו הודה בזה כדי להרגיע את המגיבים. ההוכחה הכי ברורה היא שבאחת התמונות ניתן לראות דרך המשקפיים שלו השתקפות של מסלול ההמראה - כשהוא בכלל באוויר. הוא כתב בהודעה: "אני חייב לעדכן אתכם שהתמונות מזויפות חברים, רק למקרה שתהיתם".

ב-2014 תועד מקרה של מטוס קל שהתרסק בקולרדו, כשהטייס ואדם נוסף שהיה עמו נהרגו. לאחר מספר חודשים נמצא שהסיבה לתאונה הקטלנית הייתה צילום סלפי שהשניים עשו בזמן הטיסה. הפלאש סינוור את הטייס וגרם לו לאבד שליטה על המטוס ולהתרסק.

גם טייס חיל האויר צילם סלפי משלו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully