וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 אתרים שנותנים לך להזמין חופשה במלונות יוקרה במחיר זול

22.8.2017 / 9:55

היום אנו מוצאים מלון בלחיצת עכבר. אבל אם אתם ממש רוצים להתפנק במלון יוקרה, מציאת הדיל המשתלם יכולה להיות משימה מאתגרת. אז הנה 11 אתרי אינטרנט שיאפשרו לכם להזמין חופשה בסימן יוקרה של 5 כוכבים מבלי לקרוע את הכיס

מלון פלאזה ניו יורק. ShutterStock
יש סיילים גם במלונות יוקרה. מלון פלאזה בניו יורק/ShutterStock

היום קל יותר מתמיד לתכנן חופשה בפחות כסף מבעבר. בקליק אחד או שניים על העכבר אפשר למצוא חבילות נופש וטיסות במחירים סבירים באמצעות אתרים ואפליקציות כמו KAYAK או Hopper. אבל מה אם לא בא לכם "סביר", אלא עילאי? במידה ואתם ממש רוצים להתפנק ואתם מחפשים יוקרה של ממש במלונות עסקים או מלונות בוטיק, מציאת הדיל המשתלם יכולה להיות משימה מאתגרת.

אבל גם משימות מאתגרות הן אפשריות, וכדי למקסם את הסיכויים שלכם לחופשת מלכותית במחיר אפשרי אספנו עבורם 11 אתרי אינטרנט שיאפשרו לכם לעשות בדיוק את זה. מדילים אקסקלוסיביים לחדרים נוצצים דרך אתרי "עודפים" של רשתות יוקרה ועד מכירות חיסול של חבילות נופש היי-אנד, האתרים הבאים יאפשרו לכם להזמין חופשה בסימן יוקרה של חמישה כוכבים מבלי לקרוע את הכיס. מוכנים לאתגר?

1. Jetsetter

האתר הזה מתמחה במה שמכונה באנגלית "Flash Sale" - מחיר מיוחד שמציעות חברות למשך כמה ימים ספורים, והוא מציע אותן בתחום מלונות היוקרה מסביב לעולם. Jetsetter הוא האתר המוביל בתחום ההנחות של מלונות יוקרה בוטיק מאז הושק בשנת 2009, וכיום הוא פועל בתחום זה תחת חסותו של אתר התיירות המוכר TripAdvisor.

על מנת להצטרף אליו נדרשת רק כתובת אימייל, והשירות שלו ניתן לגמרי בחינם. מרגע ההרשמה תוכלו לנבור בין הנחות של עד 25% בהזמנת חדרים מתוך אוסף מלונות היוקרה שהוא מציע. לבד מהנחות קבועות מציג האתר גם מבצעים מיוחדים לזמן קצוב, לרוב של בין חמישה לעשרה ימים, ואלה יכולים להגיע לעד 40% מהמחיר הרגיל.

יש קרוב לבית? מצאנו דרך Jetsetter דיל בקראון פלזה ירושלים במחיר של 146 דולרים ללילה במקום 197 דולר.

2. Luxury Link

האתר הזה נחשב לשם חם בתעשיית התיירות העילית והוא מקיף מלבד מלונות גדולים גם מלונות בוטיק, וילות יוקרתיות ואפילו ייעדים של הכל-כלול לתיירים מפונקים במיוחד.

השיטה של Luxury Link עובדת בצורת ה"בידינג", מעין מכירת פומבית במסגרתה יכולים המשתמשים הרשומים (חינם) לבחור יעד מועדף מרשימת יעדי ה-VIP ולהציע מחיר עבור אחת העסקאות - אשר כולן ביעדים ברמה גבוהה במיוחד, ואשר המחירון הרגיל שלהם לא מתאים לכל אחד.

יש קרוב לבית? מאצנו דרך Luxury Link דיל במלון קארלטון תל אביב במחיר של 260 דולר ללילה במקום 464 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

3. Mediteranique

האתר הזה מומלץ למי שמתכנן חופשה יוקרתית מסביב לחופי הים התיכון. ההרשמה היא חינם והיא מזכה בחברות במועדון חברים בשם MedClub, המעניק גישה להנחות ומבצעים של עד למחצית מהמחירים הקבועים של המלונות ומרכזי הנופש שאיתם יש לו שיתופי פעולה.

לאתר Mediteranique יש מדיניות של "חשיבה ירוקה", והוא מעודד את השותפים העסקיים שלו לאמץ גישה אקו-פרנדלי על מנת למזער את ההשפעה על הסביבה שיש לפעילות התיירותית שלהם. אנשי האתר אספו באדיקות את טובי מלונות הבוטיק והיוקרה בצרפת, יוון, איטליה, מרוקו, ספרד וטורקיה.

יש קרוב לבית? מפתיע, אבל דווקא ישראל כיעד ים-תיכוני פופולארי נעדרת מהמאגר.

4. Splendia

יותר מ-3,000 מלונות נבחרו בקפידה לפי שנכנסו למאגר ההצעות של האתר הזה, אשר נוסד בשנת 2004 ומספר המשתמשים שלו כבר חצה את רף המיליון. עם ממשק נוח ובעיצוב נקי הוא מציע לחברים בו להזמין חופשה יוקרתית בהתחייבות למחיר הנמוך ביותר.

הסוד של Splendia טמון בצוות האתר: 40 איש שבודקים באופן אישי כל מלון ומלון לפני שמתאפשר לו להיכנס למאגר המלונות היוקרה ולהציע דילים למשתמשים. הזמנות נעשות בנוחות ישירות באמצעותו, והוא אינו מפנה לאתרים חיצוניים.

יש קרוב לבית? מצאנו דרך Splendia דיל בשינקין הוטל בתל אביב במחיר של 123 דולר ללילה במקום 171 דולרים.

5. Tablet

כמו האתר הקודם, גם הצוות של Tablet מתגאה ברשימה איכותית במיוחד אשר נבדקת באופן אישי וידני על ידי עובדי האתר ואינה נאספת באופן אוטומטי. גם פה מוצעים הנחות ומחירים מיוחדים למלונות בוטיק ומלונות יוקרה, אבל הסוד של האתר הזה הוא דווקא תכנית המנויים שלו.

למי שנופש במלונות בוטיק הוא בשבילו עניין קבוע, כדאי לשקול את ההצעה של האתר: במחיר של 99 דולרים לשנה הוא מציע מנוי פרימיום המעניק גישה לחדרים משודרגים (שדרוגים שעולים לרוב 200 דולרים נוספים לכל שהות), הנחות בלעדיות וגישה לאירועים מיוחדים כמו תערוכות אומנות, סיורי ארכיטקטורה ואירועי קולינריה.

יש קרוב לבית? מצאנו דרך Tablet דיל במלון CUCU בתל אביב במחיר של 172 דולר ללילה במקום 206 דולרים.

6. Suiteness

הרשמה זריזה באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם תאפשר לכם לראות את המבצעים שאוסף Suiteness באופן קבוע, רבים מהם בלעדיים לאתר עצמו. האתר מתמחה בסוויטות יוקרה של מלונות מהשורה הראשונה כמו רשת מלונות ארבע העונות, ולמרות שרבות מהמודעות שבו מופיעות במחיר המקורי - לחברי האתר מוצעות הנחות של עד 40% מהמחירים הללו.

האתר מומלץ במיוחד למשפחות או לקבוצות של חברים שמחפשים חופשה ברמה גבוהה ומוכנים להתחלק בהוצאות. החיסרון היחיד: פעילות האתר מוגבלת למספר מצומצם יחסית של ייעדים: שיקגו, הוואי, לאס וגאס, לונדון, לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק, אורלנדו וסן פרנסיסקו.

יש קרוב לבית? אין, האתר מתמקד בייעדים בארצות הברית בלבד.

7. Secret Escapes

פה כבר מוצעות הנחות ענק, כאשר היקף של 70% הנחה מהמחיר הרגיל ללילה הוא משהו שאפשר בהחלט למצוא כאן אם אתם גמישים במיוחד בתאריכים ובייעדים. באתר טוענים שהם בודקים כל דיל ארבע פעמים שונות כדי להבטיח שהיא הזולה ביותר שאפשר למצוא, והם גם מספקים מקורות פופולאריים להשוואה.

גם Secret Escapes מתגאים במבחר של מלונות בוטיק וייעדים יוקרתיים במיוחד שנבחרו באופן ידני על ידי צוות שביקר בהם ולא על ידי אלגוריתם שאסף אותם מהרשת, והם מעודדים את המשתמשים שלהם לבצע הזמנות של שישה חודשים מראש על מנת להבטיח את המחיר המשתלם ביותר.

יש קרוב לבית? אין לאתר שיתפי פעולה עם מלונות בישראל.

8. SPG Hot Escapes

כדי למצוא עסקה טובה באתר SPG Hot Escapes צריך לבקר בו על בסיס שבועי, שכן בכל שבוע הוא מציע דיל אחר של עד 25% הנחה, תחום בזמן, לחופשה ברשת המלונות Starwood Hotel (שבבעלות ענקית המלונות מריוט הבינלאומית), והוא משמש כמעין מחלקת עודפים של מלונות הרשת.

בכל יום רביעי בשעה 11:00 בבוקר שעון ישראל עולות לאתר הצעות מיוחדות להנחות במלונות הרשת ברחבי העולם - 180 מהם בארצות הברית, אבל אחרים נמצאים גם גם במדינות כמו מקסיקו, ברזיל, איטליה, אינדונזיה ויפן.

יש קרוב לבית? אין לרשת Starwood Hotel מלונות בישראל.

9. Voyage Priv&eacute

באתר הזה מציעים לא רק לילות בחדרי מלון בייעדים אקזוטיים, אלא גם בחופשות שכוללות טיסות והובלות. Voyage Privé מכנה את עצמו "מועדון פרטי" שמעניק לחבריו הנחות בייעדים יוקרתיים במיוחד, ואלה יכולות להגיע עד ל-70% במקרים מסויימים ולרוב הן מתחלפות במהירות.

החברות באתר היא חינם, והוא מספק ניוזלטר שבועי עם ההצעות החדשות במסגרת העסקאות שהוא מבטיח לחברים: מלבד מלונות יוקרה הוא מציע גם הנחה בחופשות סקי יוקרתיות, טיולים עירוניים, טיולי חופים - ואלה מתחלפים מדי שבוע.

יש קרוב לבית? אין כרגע הצעות בישראל, אבל ניתן להירשם לקבלת התראה ברגע שתוצע אחת כזו.

10. VeryChic

האתר הזה מומלץ במיוחד למי שחולם על חופשת יוקרה באחד מאיזורי צרפת, שהיא ארץ המוצא שלו ובה הוא מתמקד. אבל VeryChic לא מוגבל רק לצרפת, ואפשר למצוא בו דילים מצוינים גם במדינות כמו תאילנד, פורטוגל, מרוקו ואיטליה - עד 70%, והנחות של חצי מחיר אינם דבר נדיר בו למי שגמיש. המלצה: נסו את האפליקציה.

גם פה צריך להיות חברים באתר בשביל לקבל גישה להנחות השוות באמת, אבל החברות היא בחינם, וההצעות לא מוגבלות רק למלונות בוטיק ומצאנו בו שיט תענוגות בהנחה משמעותית ושלל סיורים מיוחדים. כל דיל באתר מדורג על ידי הצוות שלו בשלושה תחומים: לוקיישן אידיאלי ליד אתרים פופולאריים, שירות לקוחות מעולה, והבטחה לחוויה יוצאת דופן שתיזכר זמן רב.

יש קרוב לבית? לא, אין.

11. Accor Hotels

אתר ההנחות והעודפים של רשת מלונות היוקרה הצרפתית Accor Hotels מציע להירשם אליו על מנת לקבל התראה לאימייל בכל פעם שמופיעה הצעה חדשה לדיל באחד ממלונות הרשת, ואלה מופיעות לזמן מוגבל בלבד. ההנחות יכולות להגיע לעד חצי מחיר ואפשר להזמין דרך האתר חדרים לתקופה של שלושה חודשים מראש. ההרשמה חינם.

יש קרוב לבית? לרשת שלושה מלונות בישראל: בנתניה, בתל אביב ובירושלי (מלון IBIS אשר נפתח ממש החודש). כרגע המחירים באתר זהים למחירים באתרי המלונות, אבל שווה לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully