וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים צ'ק אין בישראל: המלונות שיפנקו את ספורטאי המכביה

2.7.2017 / 10:02

עשרת אלפים משתתפים, 23 בתי מלון ומכביה אחת: אז איפה שמים את הראש אלפי הספורטאים שהגיעו לתחרויות? הכירו את בתי המלון שיארחו את משתתפי המכביה, ויש מסיבת רחוב מדליקה במיוחד שאליה גם אתם מוזמנים

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב. אורי אקרמן,
חדר במלון דייויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב/אורי אקרמן

משא כבד מוטל על כתפיהם של מארגני המכביה, במיוחד על כל מי שעוסק בעניינים הלוגיסטיים. ארגון אירוע בינלאומי מסוג זה דורש יצירתיות רבה והתמודדות עם אינספור פרטים טכניים - מהזעירים ביותר ועד כבדי המשקל. בין כל האירועים, המתקנים והתחרויות – האם מישהו בכלל חשב היכן משכנים עשרת אלפים ספורטאים ובני משפחותיהם, המגיעים מכ-80 מדינות שונות? ובכן, בבתי מלון כמובן. למעשה, ב-23 בתי מלון, הפרוסים בירושלים, חיפה, נתניה, טבריה, תל אביב ואזור השרון ומישור החוף.

חמשת המלונות המובילים: הכי הרבה ספורטאים תחת קורת גג אחת

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב: מצד אחד, חופי הים השוקקים של תל אביב, ומצד שני – המרחבים האורבניים הכי טרנדיים של העיר – מנווה צדק ועד יפו. המלון מצוי במיקום מושלם עבור מי שמגיעים לחקור את תל אביב לעומק, והוא מאכלס 555 חדרים. יש בו מסעדות, מרכז בריאות וספא מפנק, בריכת שחייה, חדר כושר, טרקלין עסקים ועוד.

מלון דן ירושלים: לכאן מגיעים בגלל השילוב של נוף נפלא ואירוח מפנק. המלון, הממוקם במיקום ייחודי על מורדות הר הצופים, מספק נופים מרשימים של העיר מצד אחד, ושל פאתי מדבר יהודה מצד שני. הוא שוכן סמוך לצירי תנועה מרכזיים, כמו גם במרחק קצר מתחנת רכבת קלה, המגיעה בתדירות גבוהה אל מרכז ירושלים. המלון מציע לאורחיו 500 חדרי אירוח בגדלים שונים וברמות פינוק שונות, כמו גם מספר ברים וחמש מסעדות כשרות המתמחות במטבח אירופי וים תיכוני. עוד במקום: ספא מאובזר, שתי בריכות שחייה ואולמות כנסים.

מלון רמדה ירושלים: המלון מצוי בכניסה הדרומית לעיר, על פני שטח נרחב למדי. מיקומו הנוח מאפשר גישה קלה לאתרי תיירות מרכזיים בירושלים, ואף הוא מצוי במרחק קצר מתחנת הרכבת הקלה. במלון 360 חדרים, המיועדים למשפחות, זוגות ובודדים, שתי מסעדות, מרכז אינטרנט הפתוח בכל שעות היממה, שלוש בריכות שחייה, סאונה, חדר כושר מאובזר ועוד.

הבריכה המקורה של מלון רמדה ירושלים. אתר רשמי
הבריכה המקורה במלון רמדה ירושלים/אתר רשמי

מלון דן פנורמה חיפה: הנוף עוצר הנשימה הוא אחד מסממניו של מלון זה, הממוקם על רכס הכרמל, ומתנשא לגובה של 21 קומות. הנוף הפנורמי נשקף מכל עבר: הים, מפרץ חיפה, קו החוף הצפוני ואף הגליל והגולן המרוחקים. המלון, שבו 266 חדרים, מעוצב לעילא וכולל מועדון כושר מתקדם, בריכת שחייה, טרקלין עסקים, שלוש מסעדות, פאב ולא פחות חשוב: קירבה למוקדי הבילוי של לב הכרמל.

מלון רמדה נתניה: מלון סוויטות זה מציע מגוון חדרי אירוח מעוצבים להפליא, כמו גם נוף מרהיב אל הים הסמוך. במלון בריכה חצי אולימפית, חדרי כושר, משחקייה לילדים ובריכת פעוטות, מסעדת שף ועוד. כדאי לדעת כי מרכז הספא המפנק והמתקדם של המלון ("דריה ספא") זוכה לשבחים רבים.

בחלק מבתי המלון יתקיימו אירועים מיוחדים עבור הספורטאים. כך למשל, קבלת שישי מיוחדת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, עם הופעה של צמד רעים. כאן גם מזומנת לאורחים תצוגה מיוחדת על חברות ההייטק בישראל בתחום הספורט. במלון הר ציון בירושלים יתענגו משתתפי המכביה על ברקביקיו עם אמן החושים ליאור סושרד ועוד.

כך או אחרת, ב-4 ביולי, ייערכו בכל בתי המלון הללו אירועי קבלת פנים לכל הספורטאים ובני משפחותיהם, כולל ארוחות חגיגיות, כאשר כל ספורטאי יקבל שקית מיוחדת עם מתנות והטבות אישיות.

מסיבת רחוב בתל אביב: גם אתם מוזמנים

רוצים להרגיש חלק מאירוע ספורט חובק עולם? הנה ההזדמנות שלכם: לכבוד המכביה ה-20, ייערכו מספר אירועים בכל רחבי הארץ, חלקם בהשתתפות הספורטאים וחלקם פתוחים לקהל הרחב.

על אחד מהם בוודאי לא תרצו לוותר: זוהי מסיבת רחוב אורבנית, בשיתוף עיריית תל אביב וטיים אאוט. זהו אירוע ראשון מסוגו, והכוונה היא שהוא יהפוך למסורת, כזו שתפגיש בין אורחי המכביה לתל אביבים. והכול מתובל במוזיקה, תרבות, אמנות ואוכל.

מתי והיכן? יום חמישי, 13 בינואר החל מהשעה 19:00 בעיר העתיקה ביפו - כיכר קדומים, גן הפסגה וסמטאות יפו העתיקה. התוכנית כוללת ליין-אפ מוזיקלי עם כמה הרכבים, די-ג'ייז שינגנו במתחמים השונים, אמני וידאו, אמן גרפיטי בעבודה מיוחדת לכבוד האירוע, יריד אופנה, מופעי רחוב, יריד אמנים, דוכני אוכל וכמובן – עמדת ספורט בדמות אופני תל-אופן שיפעילו באופן אקולוגי הקרנת קליפים. והפתעה עבור מחפשי האהבה: במקום יפעל אוהל ספיד-דייט, שיחבר ויכיר בין משתתפי המכביה ותושבי תל אביב-יפו. הנה, סידרנו לכם בילוי עולמי ודייט פרטי בערב אחד.

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully