וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחום הגוף: מיהם התיירים המתפשטים בעולם?

15.7.2014 / 8:06

סקר שנתי בדק את הרגלי החוף של תיירים מ-24 מדינות בעולם ומצא, שהגרמנים והאוסטרים הם הנופשים הכי נודיסטים שיש. עוד בסקר: כמה מהנשים יסכימו ללכת טופלס (רמז: המון) ובאיזו מדינה הכי ביישנים?

חוף נודיסטים נודיזם תיירת חוף ים. ShutterStock
סביר יותר שנשים, במיוחד אירופיות, יורידו את בגד הים/ShutterStock

להשתזף בעירום בחוף הים אינו דבר חדש, אבל לאיזו מדינה יש את התיירים הכי נודיסטים?

ובכן, הסקר השנתי של אתר התיירות אקספדיה (Expedia) בדק את הרגלי הרחצה והעדפות של נופשים בחוף הים, ומצא שהגרמנים הם האנשים שהכי סביר שתראו עירומים בחופי הים בעולם, כש-28 אחוזים מהם השיבו שהם נוהגים לבלות בחוף בלבוש אדם וחווה.


עוד על חופשת הקיץ שלכם:
האב, הבן ורוח החופש: אטרקציות מגניבות למשפחה בחו"ל
ליוצאים לאנטליה: הקלאבים החדשים שמחכים לכם הקיץ
איפה הכי כדאי לשכור רכב לחופשה בחו"ל?
הנודיסטי, הסודי והמשפחתי: החופים שיעשו לכם ת'קיץ


הסקר, שנערך על-ידי חברת הייעוץ והמחקר Northstar ובדק 11,165 איש מ-24 מדינות בחמש יבשות, הציב את הגרמנים זו הפעם השלישית ברציפות בשנים האחרונות כעם הנודיסטי ביותר, אולם השכנים מאוסטריה נושפים בעורפם החשוף, וגם 28 אחוזים מהם דיווחו כי שהו לפחות פעם אחת ערומים בחוף הים.

מבחינה מגדרית, הסקר מצא שסביר יותר שנשים, במיוחד אירופיות, יורידו את בגד הים (טופלס), מאשר גברים שיחשפו את איבריהם הצנועים. 49 אחוזים מהאוסטריות אמרו שסביר שהן ישתזפו טופלס, כשאחריהן נמצאות במרחק לא רב הספרדיות והגרמניות.

לעומתם של האירופים הנועזים נמצאים התיירים מאסיה, שהם הצנועים ביותר. רק 2 אחוזים מהיפנים, 3 אחוזים מהדרום-קוריאנים ו-4 אחוזים מהתאילנדים ענו כי השתזפו בעבר בעירום. עם זאת, ליפנים לא אכפת שתתפשטו לידם בחוף הים. כמעט 75 אחוזים מהם טענו שנודיזם אינו מפריע להם, וכמובן שגם נשים ללא חלק עליון של בגד הים.

חופשות נודיסטים צרפת. רויטרס
באירופה מרגישים חופשיים בחוף הים. נודיסטים בצרפת/רויטרס
יוגה בעירום. ShutterStock
49 אחוזים מהנשים יסכימו ללכת טופלס בחוף/ShutterStock

95 אחוזים מהברזילאים "מאשרים" לבוש מינימלי

חופי הים בעולם הם מאתרי החופשה הפופולריים ביותר עבור תיירים. יותר מ-56 אחוזים מהנשאלים בסקר אמרו שהיו בחופשה שכללה חוף ים בשנה האחרונה. 73 אחוזים מאלו שהיו בחופשה כזו, סיפרו שחוו עונג אישי כתוצאה מכך.

"החוף הוא יעד התיירות הכי מבוקש בעולם בפער גדול מאתרים אחרים", אומר ג'ון מוריי, מנכ"ל אקספדיה, "ועל כן אנחנו עורכים כל שנה סקר על-אודות הרגלי הרחצה של תיירים".


עוד בוואלה! תיירות:
קיץ לוהט ונטול בגדים בדרום צרפת
איזו מין חופשה: היעדים הטובים בעולם למסיבת רווקים
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה


עוד נמצא בסקר:
שלושה רבעים מהנשאלים מרגישים בסדר עם לבוש של בגד ים ספידו בחוף. 95 אחוזים מהברזילאים "מאשרים" את הלבוש המינימלי הנ"ל. לעומתם, רק 40 אחוזים מהנורבגים מבסוטים מבגד הים הזעיר.

יותר מחצי מאלו שנופשים בחוף הים, לא יעלו תמונה שלהם בבגד ים ברשתות חברתיות, לא משנה אם זה עם ספידו או בגד ים שלם. נמנום על החוף הוא הפעולה האהובה ביותר על המתרחצים, כש-46 אחוזים מהנשאלים השיבו כי הם אוהבים לתפוס "חרופ" על החול בחופשה שלהם.

חופשה על החוף גם מוציאה את הרומנטיקה מהתיירים. כמעט 40 אחוזים מהם אוהבים לבלות בצורה אינטימית עם חבר/ה בחוף בזמן הנופש.

ומה מפחיד את תיירי החוף? כרישים. 44 אחוזים מהם מפחדים מהתקפה של היצורים הימיים האימתניים. התיירים שהכי מפחדים מכרישים הם מברזיל, הונג קונג ומלזיה. חצי מהנשאלים גם מפחדים לשחות בים מהחשש להתקפת כריש. אבל אותו פחד לא מנע מ-35 אחוזים מהם לאזור אומץ ולהיכנס למים.

דעת קהל: האם תשתזפו עירומים בחוף הים בחופשה בחו"ל? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully